شرایط خرید پارکت لمینت
دوشنبه 13 بهمن 1399 :: 18:43 ::  نويسنده : کوثر ::  تعداد بازدید : 61

کفپوش لمینت (پارکت لمینت) هایی که کمتر براق هستند ، خراشهای سطحی کوچک را خیلی بهتر از کفپوش لمینت (پارکت لمینت) های خیلی براق پوشش میدهند. پوشش کف پوش اگر به درستی انتخاب شود می تواند هماهنگی خاصی با مبلمان و سایر دکوراسیون خانه داشته باشد. به همین دلیل در این حالت لایه زیرین را باید به صورت جداگانه قبل از نصب بر روی کف قرار داد. به این معنا که کاغذ دیواری و پارکت-لمینت را بیشتر از این رنگ ها انتخاب می کنند. این مدل از پارکت ها که تنوع مختلفی دارد در حال حاضر از رایج ترین مدل های استفاده شده می باشد، به این صورت که در لایه رویی با چوب انتخابی از 2 یا 3 قطعه چوب هم عرض و با طول های متفاوت استفاده می شود که تنوع بی نظیری را ایجاد می کند. در این روش، 4 لایه لمینیت (لایه ابتدایی، لایه دکوراتیو، لایه اصلی، لایه تحتانی) روی یکدیگر قرار میگیرند، به هم فشرده میشوند و با حرارات به یک واحد یکپارچه بدل میشوند.

پارکت لمینت آرتا

یکی دیگر از بزرگترین مشکلات سرامیک سرمای بیش از حد آن در فصل زمستان است، من به شخص جرات اینکه در زمستان بدون کفش پا روی سرامیک بگذارم را ندارم. 15) و رولی می باشند در حالی که پارکت لمینت ها فقط تایلی هستند.کفپوش PVC برای نصب باید به کف چسبانده شود ولی پارکت لمینت نیازی به چسب ندارد و به وسیله کلیک هایی که در 4 طرف آن وجود دارد بر روی زمین نصب می شود.میزان مقاوت در برابر آب دیگر تفاوت کفپوش و پارکت لمینت می باشد ، کفپوش PVC به علت اینکه هسته اصلی تشکیل دهنده آن پلاستیک می باشد مقاومت بیشتری نسبت به آب دارند در حالی که لمینیت از مشتقات چوب تشکیل شده آب را تا چند ساعت بیشتر نمی تواند تحمل کند .پارکت لمینت را می توان تا چند مرتبه جدا سازی و در محل دیگری نصب کرد و پس از جدا سازی کف به هیچ عنوان آسیب نمی بیند ، در صورتی که کفپوش PVC را نمی توان بعد از نصب از کف جداسازی کرد و در محل دیگری نصب کرد.زیبایی ظاهری دیگر تفاوت کفپوش و پارکت لمینت می باشد .

سریع: هنگام نصب کفپوش های لمینت قدیمی باید از چسب استفاده کنید، اما لمینت های جدید چندلایه هستند و فقط کافیست آنها را مثل پازل کنار یکدیگر قرار دهید. خسته نباشید! بعد از محاسبات، دقت ها، خطاها، چالش ها و در نهایت تکمیل مراحل نصب، شما یک کفِ چوبیِ بسیار زیبا خواهید داشت که علاوه بر حس دلچسبِ راه رفتن روی چوب طبیعی، کف فضایِ مورد نظر کاملا ضد آب و مقاوم در برابر خط و خش می باشد و می توانید 50 سال از آن لذت ببرید و پارکتهای چوب طبیعی مهندسی شده باروک چند سال بعد از نصب با یک جلاکاری ساده مثل روز اول درخشان و زیبا خواهد شد. پس از خشک شدن چسب، سطح روی آن را ساب و سپس لاک می زنند تا صاف و صیقلی شود . در هر صورت، سطح براق در کفپوش لمینیت، تاثیر بسیار کمی بر روی عملکرد یا دوام دارد.

مات و براق بودن کفپوش تا حدی زیادی به دکوراسیون و طراحی داخلی منزلتان بستگی دارد. کیکاووس سعیدی در گفتوگو با ایسنا درباره برگزاری جلسات متعدد با حضور فدراسیون ها و اعضای هیات اجرایی در مورد انتخاب نهایی طرح لباس کاروان ایران در المپیک توکیو بیان کرد: انتخاب طرح لباس چون کار تخصصی بود به کارگروه مد و لباس ایران که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد است، واگذار و سپس فراخوان داده شد تا طراحان، طرح های خود ارا ارائه دهند. خرید این نوع کفپوش برای منازل مرسوم تر بوده و نوع قابل شستشوی آن که پیش تر بیان شد کاربرد چندانی در منازل ندارد. طرح برجسته/ بافتدار شده: در یک طرح برجسته یا بافت کلی، شیارها با یکدیگر منطبق نشوند، که در این حالت ظاهر آن خیلی واقعی به نظر نمیرسد. ۳. لمینیتهایی براق و با جَلا: میتوانید نوع خیلی براق یا مات (کمتر براق) کفپوش کفپوش لمینت (پارکت لمینت) را انتخاب کنید.

lمنبع : قیمت پارکت آرتا

پیوندهای روزانه
آمار
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید این هفته : 2
  • بازدید این ماه : 2
  • بازدید امسال : 72
  • بازدید کل : 241
  • تعداد پست ها : 2
  • تعداد نظرات : 0


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
 
 
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]