شرایط خرید پارکت لمینت
1399/5/4 :: 18:35 ::  نويسنده : کوثر ::  تعداد بازدید : 10

معایب: باز هم این موضوع سلیقه است و میتوان گفت رنگ روشن آن همه پسند نیست. این چوب یکی از قویترین و با دوامترین چوبهایی است که میتوان از آن جهت ساخت پارکت چوبی استفاده کرد. در حقیقت، کیفیت پارکت وابسته به موارد متعددی است. همانطور که در موارد بالا اشاره کردیم، قیمت پارکت ها بر اساس موارد مختلف متفاوت می باشد. حتما از نصاب بخواهید، تا فاصله بین لمینت و دیوار را به درستی انجام دهد و در بسیاری از موارد مشاهده شده که به دلیل عدم دادن فاصله مناسب پارکت دچار پیچش گردیده است. پارکت لمینت نام عامیانه ی همان لمینیت است، به عبارت دیگر زمانی که می گوییم پارکت یا لمینت، منظورمان لمینیت است، در زبان انگلیسی اصولا به هر چیزی که از چند لایه تشکیل شده باشد لمینیت می گویند، لمینت کف نیز از چهار لایه تشکیل شده است ، لایه زیرین از یک لایه ملامینه ضد آب تشکیل شده است، لایه دوم مغز اصلی می باشد که از چوب فشرده است (HDF) این لایه ضد آب نیست و در اثر نفوذ آب متورم خواهد شد، لایه سوم تصویری است که به عنوان طرح چوب قابل مشاهده است و در نهایت لایه چهارم که لایه رویه نیز هست، از ملامینه شفاف می باشد که علاوه بر ضد آب بودن، ضد خش (با AC نمایش داده می شود) و نسوز نیز می باشد، منظور از نسوز در حد آتش سیگار است، پارکت لمینت ها معمولا در ضخامت های ۸ - ۱۰ و ۱۲ میلیمتر تولید می شوند، پارکت لمینت های ۸ میلیمتری بیشترین استفاده را دارند؛ توجه نمائید که کفپوش (از جنس پی وی سی می باشد) با پارکت لمینت کاملا متفاوت است.

کفپوش های پی وی سی : لایه ای از جنس pvc که در سطح زیر و روی آن بوسیله فیلم که در واقع رنگ و طرح کفپوش است پوشیده شده و لایه رویی آن براق و بی رنگ بوده و دارای برجستگی های بسیار ریزی در لایه نهایی است . بعضی از مردم به اشتباه تصور می کنند که اگر پارکت بکار رفته در کف پوش خانه از جنس بامبو و یا افرا باشد (بدلیل مقاوم تر بدن جنس این دو نوع چوب نسبت به چوب سایر درختان) استفاده از آنها کاملا بی نقص و بهترین انتخاب است. پارکت یا سرامیک؟ کدام یک برای کف بهتر است؟ همین موضوع موجب طبیعی تر شدن شکل چوب این سرامیک ها می شود. مثلا پارکت زیبایی خاص خودش را دارد و در کنار آن نیاز به مراقبت کمتری نسبت به سرامیک می خواهد. توصیه میشود برای محیط هایی که زیبایی مد نظر است و میزان تردد بالا داشته از پارکت چوبی و در جاهایی که نیاز به تمیزکاری مداوم و آبریزی دارند، از سرامیک استفاده شود. ظاهر این سرامیک به حدی شبیه به چوب طبیعی است که تا آن را از نزدیک لمس نکنید، متوجه تفاوت آن نخواهید شد.

اگر استفاده از پارکت های چوبی را دوست دارید اما به هر دلیل امکان استفاده از آن برایتان مقدور نیست می توانید سرامیک طرح پارکت را جایگزین آن کنید. سرامیک ها نسبت به چوب قیمت کمتری دارند و تمیز کردن آنها آسان تر است، اما اگر دوست دارید که ظاهر خانه تان پارکتی چوبی داشته باشد اما همچنان از جنس سنگ سرامیک باشد، می توانید سراغ گزینه ای به نام سرامیک طرح پارکت بروید. سرامیک طرح پارکت چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟ مکان شما: صفحه اصلی1 / مقاله2 / دکوراسیون داخلی3 / پارکت چوبی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ البته معمولا از چسب های با دوام و محکم برای نصب پارکت های چوبی استفاده می شد و تایل های مستطیلی شکل پارکت چوبی را در کنار هم یک به یک می چسباندند تا سطح کفپوش کاملا یکدست و بخش های مختلف آن به هم کاملا بچسبند. البته با انتخاب درست پارکت میتواند مدت زمان رسیدن به این مرحله را به تعویق انداخت. انتخاب جنس مناسب پارکت لمینت تاثیر زیادی در کارایی آن در طی زمان دارد .

زمان انتخاب بین سرامیک و پارکت باید به این توجه داشت که برای چه محیطی کفپوش میخواهیم وکدام ویژگیها مهمتر است. یک تصمیم کلیدی که تعیین کننده بخش مهمی از فضا و بلکه دکوراسیون خانه است. پارکت لمینت بعد از نصب با یک تمیزکاری جزئی قابل استفاده می باشد و نیازی به لاک زدن و براق نمودن ندارد. این سرامیک ها با هزینه کمتر می توانند به عنوان کفپوشی شیک و جذاب در دکوراسیون داخلی خانه شما بدرخشند. طرح های این سرامیک ها به گونه ای است که برای هر خانه و مکانی می توان نمونه ای بسیار مناسب و شیک پیدا کرد. روند اجراسازی کفسابی سنگ معمولا به صورت مرحله ای است و در هر مرحله با تعویض ابزار های زیر دستگاه که معمولا و در اصلاح لقمه نام دارد این لقمه بر روی سنگ کفپوش قرار گرفته و در اثر ساب سنگ نقش خود را در هرمرحله ایفا می کند. ۱ - پارکت لمینت ها به کف اتاق چسبانده نمی شوند، بلکه توسط شیارهایی که به آنها کلیک گفته می شود و دور تا دور لمینت ها وجود دارد، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل می شوند. LDF با وزن مخصوص ۶۵۰-۵۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب جهت استفاده در مواردی که نیاز به استحکام بالا وجود ندارد عرضه می شود؛ مانند ساخت پروفیل های تزئینی، ساخت غرفه های نمایشگاهی و …

پیوندهای روزانه
آمار
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید این هفته : 8
  • بازدید این ماه : 21
  • بازدید امسال : 91
  • بازدید کل : 260
  • تعداد پست ها : 2
  • تعداد نظرات : 0


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
 
 
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]